Dagen före dagen!

Imorgon bär det av. Hatar verkligen dagen innan resa, allt känns stressigt och det är alltid något man har glömt. Men som tur är går det mesta att få tag i i andra länder också.
 
Vårat flyg går 14.45 från Kastrup. Vi mellanlandar i Cairo sen är då slutdestinationen Nairobi. Pratade med George igår och han har bokat ett hotell till oss i Mlolongo.
Fick även reda på att grundaren Grace också kommer tillbringa julen på Courage House. Hon anländer den 19:e. Ska bli väldigt spännande att träffa henne med.
 
Min vän Julia som introducerade barnhemmet för mig ska också ner till dem men inte förrän i Januari. Hon kommer att fira julen i Tanzania, där hon själv tagit några pojkar från gatan och försöker göra livet bättre för dem. Följ gärna hennes blogg med, hon skriver ofta om pojkarna på Courage House.
 
http://ecodance.blogspot.se/ 
 
Här är en bild från resan till Lake Naivasha som jag och Julia gjorde med dem förra gången. Han till vänster heter Joseph Mbonge. Det är honom som jag är skolsponsor till. Till höger har vi energiknippet Simon. Båda har på sig sina nya kläder som jag hade med mig från Sverige.
 
Soon I'm with them!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0