P som är pulka och panik

Right on folks! 4 dagar kvar och snart är det inga.

Igår var det in i Morgans och Ola-connys underliga värd fylld med platspåsar och "inget jävla plastaskit" skohorn. För de som inte riktigt hänger med i beskrivningen så är det självklart Ullared jag talar om.

Det blev en del klipp, både saker jag behövder och icke är i behov av. Det är Ullareds farliga sätt att fängsla deras gäster. ''Det kostar ju bara så lite'' och ''Jag kan ju lika väl köpa tre istället för en...'' Smart drag av dem plånboken gillar det dock inte lika starkt.

Termobyxor kan jag i alla fall kryssa av på listan. Och som sagt, när man väl är i Ullared kan man ju köpa två ;)



Var ju bara tvungen att inhandla dessa oerhört rosa bralls! Men frukta ej, jag jämnar ut det med ett par vita kompisar.


Och detta är det jag bara börjat packa... God help me! (i alla fall att bära väskorna)

För att pigga upp dagen så avslutar vi med en rolig historia:

Ett amerikanskat och ett skånskt par hamnade i samma tågkupé. Den amerikanska kvinnan försökte inleda ett samtal genom en komplimang till den skånske mannen
- What a handsome face!
Skånskan var snabb med att svara.
-Naej, det var hunden.


Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Jamie

asså bilden med rosa byxor. ser sjukt naughty ut :0 maxat

2010-12-15 @ 15:52:59
Postat av: lars

angelina gillar dina rosa byxor

GOTTTTTTT NYTT ÅR

2010-12-28 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0