No plans... What to do ?

Jippi kayeah! tack vara min mycket kära väninna Annabanana så har jag äntligen fått en uppfrechande ny design och header på moi blogg. Danke så himlans mycket.

Igår var det jobb på Granpa's som gällde, fullt ös! Men det gillar vi, mycket trevligt.

Idag är den onsdag, dagen mitt i veckan, lillelördag. Och för en gångs skull har jag inget planerat för en dag. Annars är min kalender alltid nedklottrat med nått. Men i dag var det blankt. Tror inte jag skulle klarat mig länge utan min kalender, min lifesaver. Är reden mycket i mitt huvud som det är så skönt att kunna lägga över allt ansvar på en bok.

Men om någon har en brilljant idée vad man kan ta för sig idag så släng hit den.



Vara en i mängden kan vara bra ibland, men man ska i så fall stå ut på sitt eget lilla sätt!
Dare to be different!

Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0