Mysterious Tuesday

Om man sitter och har väldans omycket att göra medans man väntar på att Anna Hellström ska bli färdig pluggad, färdig duschad och färdig städad ( hon är en snigel i ett roligt skal) så kan man ta till det roande fenomenet webcam.
Resultat av en sån dag kan t.ex. bli såhär:


Få sjalen mitt huvud att se litet ut?         I'm Hall, Frida Hall

Jag har fått pappas haka.   Do I have something in my teeth?

Visste ni att på tis kl 14 förvandlas jag till en cyklop.

Humm, känner mig som gudfadern själv.   Det kliar i mitt öga!

På tis kl 14.15 förvinner mitt huvud.      Och kl 14.30 får jag en siamesisktvilling!

Nu ska jag ta och göra mig en välförtjänt smoothie!

Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Nicholauda

hahah :) Härlig dag ;) Gillar cyklopen starkt :) Profilbild!!! Vi vill se!!!

2010-01-25 @ 15:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0