Nostalgi med KVTK

To Do On A Wednesday:

- Fixa klart mitt internationella körkort.
Avklarat
- Fylla på spolarvätska till bilen. Avklarat
- Byta batteri på bakljuslampan på min cykel. Fanns inget batteri bara nått konstigt chip, så blir lite svårt att avklara
- Äta spagetti & köttfärssås. AVKLARAT
- Fika på Morfars kl 17 med Anna och Carro.

Letandes i mappar hittade jag lite bilder från KVTK. Jakten och kriget upptas när alla återigen är uppsamlade. Killar vill tjejer kan vs Pojkar vill killar kan.

Detta är bildbevis från natten då Olof sussade så gott men LAJFF var desto upptagnare!


Material samling och biltur med en invalid nörd!


Redo för studentfest tema Badtaste. Såklart var vi ju utklädda till PVKK.


LouiseAnnaJohannaFridaFrida - LAJFF

Fridayeveryday


Kommentarer
Postat av: Lolliseen

Hahahha jag döööör. Fyfan vad underbart, miss you!

2010-01-21 @ 22:16:26
URL: http://lolliettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0