BubbelFilips dag!

Uppe med tuppen. Kl 06.40 var det dags att dra sig upp ur sängen, eller far min drog upp mig ur sängen. Det är alltid lika svårt att lämna den varma trygga zonen, kallad säng. Lakan, täcke och kudde är som bäst på morgonkvisten. Uppvärmda och så välkomnande, "Don't leave me" säger sängen.

Men upp var det som sagt för att gratta brodern som fyller 18 idag. Lite paketutdelning blev det. Av mig fick han en plunta som ska ingraveras med "BubbelFilip" (lillis fyllenamn). Kl 7.10 låg jag i sängen igen, troende om att jag skulle få sova några timmar till.

Men icke!
Kl 7.45 kommer en bror inrusande och håjtar nått med att han missat bussen. Klant arsel... Som världens bästa syster så skjutsar jag min bror hela vägen till das skola. Men ta det inte som någon vana!

Frukost blev mammas egna vinbärstårta. Det kallar jag en stadig frukost!



En snabbvist till stan med Nicholauda för att kolla lite bra och ha saker till The big trip.
Ikväll käkas det loss på Fridolfs, Mmmmm...

Back to Photoshop.

Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0