Last parteeynight in Strawtown

Vi är nu inne på de sista dagran i Halmstadboet. Igår var det sista fredagen på ett tag i halmstad, alltså sista utgången på att tag. Redan taggad till max för utgång med Banana och Caboom så blev det ett extra lyft i taggningen.

Mina kära fantastiska flickor från Oslo hade bästamt sig för att överraska mig med en vistelse hem till västkuststaden och säga hejdå innan jag far till varmare breddgrader. SHOOOHOO! Så tyckte jag om det!





Blev en dunderbra utekväll. Värmde upp hemma hos fam Hall såklart. Sen blev det vidare till Morfars, och slutdestinationen var Hörnet.





Mycket bra kväll mycket bra sällskap!

Älskar er mina favvo flickor. Banana, Caboom, Lolliettan, Ullebull, Joey, och så klart min Altemys som befinner sig i London.

Idag fyller min mor stora femman och nollan. Så det är kalas här i vårt vackra hem. Och jag har blivit utsedd till slav. Back to work.

Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0