Cairns !

Namen hej fadderullan. Fosta veckan i Cairns har flugit forbi. Vi har det helt underbart har, har redan varit med omsa mycket.
Vart forsta hostel som vi bodde pa hette Gilligan's, ett skit bra stalle, ett av de lite finare hostelsen.Dar traffade vi Adam,Tom och Linden.Tre Engelsman som bodde i samma rum som oss.Hel skona typer. De larde oss allt de kunde. De hjalpte oss att bli av med vara Goon-oskulder (australiensiskt box vin) smakar som det kostar, billigt.
Jag och johan har tagit varat dykcertifikat. Vi bodde pa en stor bat i tre dagar mitt ute pa barrier revet. Dyka ar hur tufft som helst. Som en helt annan varld.

Just nu bor vi  pa vart andra hosetl, Cairns  international. Inte lite tjusigt som gilligans ,men det funkar. Imon ska alla uten stackra petra pa en vandring i regnskogen. hon har fatt oroninflamation.

Kommer lagga upp lite bilder snart. Datorn jag sitter pa funkar tyvarr inte riktigt som den ska.

Ha det gottas sa lange. Alskar att skriva utan mina bokstaver med prickar pa!

Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: anne hall

hej gumman skont att ni har det bra. vi ocksa.

Ta det lugnt i djungeln.

bad i pool ar lika med oroninflammation, tips, torka oron val efter bad.

puss mamma o pappa.saknar dig

2010-02-25 @ 13:28:55
Postat av: Anonym

hej hoppas allt var bra i djungeln.Jag tycker där fattas en del inom din stavning även om punkter och ringar saknas du får skärpa dig och inte dricka så billigt vin.morbror

2010-02-27 @ 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0