Who is the next one to be Carroted?

Sunday @ Dippan var en oerhört roande kväll! Det började med förfest på Torpet hos några vänliga kollegor, därefter bar det iväg ner till byn! Väl inne på Dippan slank det ner både det ena och det andra. Kanske lite för mycket av det andra för Anna som skulle jobba kl 6 dan efter . Vilket gick som det gick…

Kvällen tog slut alldeles för snabbt. Helt plötsligt tog musiken slut och det var dags att gå hem. Men vem säger att man inte kan ha skoj på hemvägen. Bowling är ju ganska kul…

På vägen hem fick Oscar och jag syn på ett par som står mitt i gatan ca 20 meter bort som håller om varandra och kyss lite smått. "Kolla detta" säger Oscar och börjar springa med full fart mot paret. Precis innan han är framme slänger han sig i en boll och kapar deras ben och de flyget som bowling käglor!

Vem kan motstå ett sådant ypperligt tillfälla att bowla. Var länge sedan jag skratta så mycket. Men det bästa av allt var hur paret reagerade. ”Förlåt så mycket, jag var bara tvungen” säger Oscar. ”Det är lugnt vi skulle nog också gjort så” svarar dem. Stört sköna!

Men kvällens pris gick ändå till Emma som på något vis lyckades vandra visle, gå in ett främmande hus och somna på soffan.

Den vackra vandringsmedaljen. Emma håller ledningen! Who is the next one to be carroted?

Nu blir det träning!

Fridayeveryday


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Naaaajs! :) En klassisk bowling asså :) låter inte helt fel :) Hur har du det annars där uppe? :) Just nu ligger jag själv på 9 madrasser som vi har lagt över hela golvet för att utöka myset vid tv:n :D



Blir det mycket jobb under jul och nyår? :)

2010-12-18 @ 18:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0