It's nice to get up i the morning!

Okej okej, kasst med uppdatering. Har inte fått nått internet i stugan än och jag är för snål för att skaffa eget än. Så då blir det att tatta från mina vänliga roomies iphones. Tackar så hjärtligt!
Veckan har varit jobb jobb och jobb. Sjunde dagen i rad i morgon. 10-12 h varje dag. Det är fullt upp på Tott just nu. Hade premiär i går.
Jobbar frukost just nu så då är det upp innan tuppen kl 05.00. Helt okej faktiskt men man blir rätt bra trött efter klockan har gått runt ett varv.
Vi har fått utökning i Barnstugan. Oskar en trevlig pojk från Västervik. Just nu är vi 6 stycken som bor här. Anton flyttar ut i morgon. Han jobbar tyvärr inte kvar på Tott. Vi inväntar tre stycken till. Sen kanske vi blir fler om Tott behöver anställa fler. Men än så länge har har alla egna rum i alla fall.
Kom nyss hem från Lokalen. En ungdomsgård med skateramp, trampolin, tjockmattor, biljardbord. Det stället gillar vi skarpt. Har gett mig på ett nytt projekt också, ska lära mig stå och rulla på en skateboard!
Gymmet på Tott har även ett ypperligt bra dansrum med spegelvägg, där kommer ju jag vistas rätt ofta!
Nu ska jag brottas med kudden. Upp och hoppa kl 5 igen!

Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0