Vi har en jävla vilja!

Så var det början på ännu en ny vecka. Och nu har vi verkigen fått vad vi tål och lite till. Nu kan vi inte klaga på att vi får för lite jobb. 1 600 får per dag! vet ni hur mkt får det är och hur mycket ull det finns på 1 600 får. Jag klipper varje får med cirka 7 st drag på varje får.  7*1 600 = 11 200 drag. snacka om styrketräning! Min högerarm har blivt en aning större än min vänster, men det fixar vi till på gymmet.

Tips från chefen(Leif, helskön snubbe) :
Zoon och ectacy = snabb och effektiv klippning med få klippeskador.
Btw, droger och knark är tydligen väldigt lätt att få tag på i vår lilla by har vi fått höra. Inte för att det rör oss, så du kan ta det lugnt mamma. Men det är fler än man tror här som använder det. Kanske inte så konstigt, alla jobbar som djur!

Tre arbetsdagar kvar sen är det dags att inviga vårt badland Tropicana! Längtan är olidlig!

Nu är det mat sen bänkar vi oss framför IDOL. Lite svenk är man fortfarande.

Tjenixen på er allesammans!
It's the Pärsons

Kommentarer
Postat av: DIN TWIN

JAG ÄLSKAR DIG!

2009-09-09 @ 00:08:31
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: Matilda

Nu börjar det likna något med jobb =) Jag hoppas ni trivs och snart kommer ju första lönen =)

Matilda (Abbes syrra)

2009-09-09 @ 15:18:40
Postat av: Anabanana

HEJ DIN APA!

Hoppas allt är bra, det är nästan bud att ta en sväng inom eran by och bada lite innan jag flyttar till england! vad sägs? =D

2009-09-10 @ 14:33:00
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: FRIDAY

det är det, helt slut bara. det tycker jag absolut du ska göra! ett måste helt klart. när sticker du ?

2009-09-10 @ 18:05:50
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0