En kreativ dag, en sån där dag som man är kreativ.

Trevlig kväll i går och Walesarna. Måste be lite om ursäkt de är ju inte alls engelsmän. Det blev poker och lite små partaj, alldeles utmärkt.

Idag var det besök i Hemsedal som stod på schemat. Lite jobb kollande för min del. Nicklas och Fiddes mål för dagen var att bestiga Hemsedals toppen. Vad ska man säga om dagens ungdomar? Bättre att låta det vara osagt. De lever än i alla fall.

Medans de var ute på sin tur så passade jag; johan och Felix på att mysa till det på Hemsedal Café med mycket god mat och varm choklad. Fy fasen säger jag bara!

I väntan på Nicklas och Fidde så underhöll vi oss så gott vi kunde. Tillsammans med får kreativitet så skapade vi följande:


Efter denna glädjestund så fanns det ännu mer tomrum att fylla så det blev bara till att börja dikta:

By Johan:
Marken är ung och våt
Gubben felix är tonårskåt
Frida leker blans mossar och lav
på kvällen är hon felix sexslav.

By Frida:
Felix och Johan. Ja vad kan man säga?
Jag tror dock attd e är lite gaya
men jag trivs i deras sällskap här i bilen
Men allvarligt Johan, Hitler som morsa
vad är dealen?
Och Felix han ska vi inte börja prata om
Jag säger bara ingen Tyke, för Felix är inte dom.

Felix(kan inte skriva by för han fuskade lite och tog en färdig limmerik):
Det var en flicka från Gränna
Som sin stjärtmuskel så kunde spänna
Att hon med detta hål
Kunde strypa en ål
Men även vässa en penna.


En skidresa till Val Thorens i Frankrike är snart bokad. Vecka 3 bär det i så fall av. En hel vecka med all inclusive och massa skönt folk! HERE WE GO!

Tjena Tjo Bang
It's the Pärsons

Kommentarer
Postat av: jesper

ska du sluta med slaktarjobbet? :/ det som verkar så rogivande! hade hade ;)

2009-09-28 @ 12:55:36
Postat av: friday

vi har bara kontrakt till den 23 okt. så håller på och kollar runt på lite andra jobb :) men annars är det ett mkt stimulerande jobb.

2009-09-28 @ 18:29:14
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0