Tisdag och dess tankeverksamhet

"Jag é unik. jag har onnanerat i en hang-glider samtidigt som jag refererat Fröding. De é unikt"





Gårdagens citat á la Johan "Det är som today after tomorrow, fast idag!"

Tisdag kom, tisdag gick. Massa att tänka på och filosofera om idag. Man hinner tänka väldigt mycket när man står och gör samma sak i 8-9 timmar. Det är inte klokt vad hjärnan kan spöka med en ibland.

Aja, dagens tankeverksamhet gick mest till att försöka fundera ut vad våren har att erbjuda till mig. Som sagt så är det SM i truppgymnastik på hemmaplan och det vill man ju helst inte missa. Men sen är det även folk som försöker få med en på en australien-asien resa till våren och den lockar väldigt mycket. Sen finns möjligheten även att stanna kvar och jobba i Norge. Det är inte klokt vad svårt det ska vara att veta vad man vill.

Som sagt så vill jag hemskt gärna vara med på SM men det är inte ens säkert att jag platsar i laget nu när jag är borta så här länge. Och det känns väldigt surt att stanna hemma i Sverige och satsa på SM och sen inte komma med i laget när man skulle kunnat vara på trip i australien eller asien.

Någon som har något klokt råd att erbjuda? Vad ska en stackars flicka göra. Dagens I-lands problem: För mycket att välja mellan.

Kvällsmaten blir Schnitzel, ris och beanaissås. Favoriten som alltid funkar. Fast nu har jag faktist varit duktig och köpt hem salad så man får i sig den grönsak man behöver.

Kaddemumma på er gott folk!
Your one and only Fridayeveryday


Kommentarer
Postat av: Nicholauda

Jag hade ju lätt valt Australien resan. 300% :) Du vet det innerst inne med. :)

2009-09-29 @ 19:15:36
Postat av: Lolliseen

.. sen tar vi lite dill så man får den grönsak man behöver! haha.. jag ska allt hjälpa dig att komma på vad du ska göra med framtiden snutt! för jag hoppas vi ses snart? antingen kommer vi till er eller ni till oss. I MISS YOOU

2009-09-29 @ 19:42:49
URL: http://lolliettan.blogg.se/
Postat av: altemyr

Åh, svårt beslut.. men vem sa att det skulle vara enkelt? Förresten! Varför finns inte jag med i planerna? Jag trodde du hade velat komma hit till din lilla fridis? Saknar dig så. Skype imorn? Kl. sju-åtta typ? jag älskar dig!

2009-09-29 @ 21:49:10
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0