ULF-gang reunion!

Fredagen närmar sig med bästämda steg! Imon bär det av till Norges huvudstad Oslo för mig och Nicklas del. En weekend hos fröknarna Malmström och Norby är precis vad vi behöver. Så kommer toffebollen på besök från lumpen med, kan det bli mycket bättre? Tror inte det.

Så med dunder och häpnad! Håll i hatten och spänn alla säkerhetsbälten, i helgen kommer hela Oslo att skaka! Det blir The ULF-gang reunion!



Säg det bara, vi är underbara!

Nu måste jag snyta mig för min näsa rinner som vattenfallet själv!

Som man säger, ta en pinne och sätt den på huvudet!
Yours Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Ullis

JA nu jälvar kör vi :D

Helgen kommer bli så grymt rolig! :D:D <3

2009-10-29 @ 21:48:48
URL: http://ulrikarebeckanorby.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack för en helt underbar helg Fridisen! :D

Älskar dig, snart kommer jag till GOL! :D

2009-11-03 @ 12:05:41
URL: http://ulrikarebeckanorby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0