Gnugga på !

Onsdag. Vad har hänt i vårt intressanta Norge liv den här dagen. Jaa, inte mycket det. Och ändå måste man ta och komma på något att skriva. Livet är inte rättvist ibland.

Så satt man här en Onsdag kväll
Lite svettig lite trött alldeles för sig själv

Resten av Pärson är hemma och såsar
Och hungrig är jag så snart blir det pasta från påsar

Bonde söker fru står sen på planen
och herre gisses, vi får inte glömma vattna granen!

Nu är det skype med mammsen som gäller
Jag hoppas hon är snäll och inte på mig skäller

Det var lite tankar från fridayeveryday
Jag hoppas ni blir underhållna av att att läsa om mig

Och så får vi inte ta och glömma Hasse. Hans Af Klas i egen hög person. De som har missat denna kära och älskbara person vet inte vad humor är. Här kommer ett klipp från hans egen radiodagbok. NJUT!




Gnugga på männsikor!

Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0