Morfars och dag vid havet

Nu kan man väl ändå inte räknas som en av de oansvariga och lata tonåringarna som min mor kallar dem för. Efter som Bellibus, Isabella Andersson är lite sjuker idag och inte klarar av att jobba på Morfars så har jag fått leka hjälte och hoppa in (är nog Bella som är hjälten, tack för jobbet söt). Så ikväll blir det att jobba i garderoben på Morfars i stan. Wish me goodluck and kick me in the ass!

Idag lyckades solens stålar åter tränga sig igenom till vår kära planet och lysa upp vår vintervärld. För att ta vara på vädret så blev det en 1½ timmes promenad med mor och far. Ner till havet bar det med kameran i högsta hugg!











Fler foton finns på min Facebook.

Vill bara avsluta med att säga att jag är väldigt avundsjuk på Nyfikens nyinköpta kamera. En NIKON D5000, så fint det kan bli.

When in danger, when in doubt, run in circles, scream and shout!

Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Nicholauda

Väldigt fina bilder du :) gillar taglinen också ;) Bilden näst längst ner... me like =) Keep up the good work :) Btw min kamera är AWESOME! ;)

2009-12-20 @ 23:15:40
Postat av: friday

tack så mkt ^^

bilden näst längst ner är min bakgrundsbild för tillfället ;)

2009-12-21 @ 10:37:27
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0