Den där flugan internet

Herre jäklans! Nu händer det saker i galoschen. Den dära flugan som blivit rätt populär, även kallad internet, har äntligen fått en plats i mitt liv igen. Så nu kära medmänniskor slipper ni sitta hemma och rulla tummarna och undra över hur det går för mig uppe i norr.

I'M BACK ON TRACK MOTHERFUCKERS!!



Just nu är det kanske inte så mycket till track, har gått och sjukat ner mig med snor i snoken och svett i pannan. Men det är på bättringsvägen. Tror jag ska våga ta nått åk i backen idag i alla fall. Var alldeles för länge sedan nu.

Men vem kan klaga på att vara sängliggandes när man har hur många Prison break säsonger som helst att njuta utav. 18 avsnitt på 2 dagar. Rätt stolt faktiskt!

Ikväll blir det förhoppningsvis Bygget och lite sväng på baken!

Tjalooz!

Fridayeveryday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0