Snowparadise

Right on! Andra dagen snart avklarad i Åre, men vi tar det från början!

Anlände kl 9 till Åre station efter lite tågtrubbel. Första tåget försenat en timme och en fin löpning med masspackningen i Gbg. Men upp kom jag tillslut.

Chefen gav mig en rundtur på hotellet och visade mig sedan till min lägenhet på Tottvägen 16a, även kallad Barnstugan.

Lägenheter är överförväntan. Jätte fresh och ny renoverad. Människorna är super sköna, bor med 6 tjejer och 4 killar.

 

Mysrummet och Matsal/kök

Mitt kryp in!

Fler bilder av lägenheten finns på min facebook.

Idag fick man äntligen dra på sig pjäxpjuxen och skidorna och dra ut i backen. Bara två öppna än så länge men ändå. Blev några fina åk, men kallt som SATAN i gatan. Tårna känner av de -23 graderna.

Imorgon börjar vår första av våra tre introduktionsdagar. 08.00 på plats på Tott!

 

Fridayeveryday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0