Power of scars

Hit me baby one more time!
Yes right there...


Vet att det är ett ändigt tjatandes från min sida, men nu är det så här att det bara är 18 dagar kvar. Alltså mindre än 3 veckor, och det måste självklart nämnas.
Har börjat tänka på vad det egentligen är man ska ha med i sin ryggsäck som man ska kunna leva på i 3 månader? Det är ingen lätt uppgift ska jag säga. Men det ska gå! Annars är det illa.

Snart är jag i värmen. Det är okej att vara avundsjuk, jag skulle vart det...

Kl 14 är det dags att se på Dans treornas slutproduktion igen. Dans kan man ju inte få för mycket utav.
Denna gången blir det i sällskap utav Nillen som är på besök i hemstaden. Och kanske även Banana om hon har slutat jobba den workern.

Scars have the power to remind us that yesterday was real...

Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0