Plötsligt, så bara ligger man där!

Jaa, dagens dag. Började dagen med ett mycket efterlängtat skype-samtal med min London-Frida. Alltid lika skönt att snacka av sig med dig twin. Saknar det så det skriker i ådrorna på mig. Men älskar att det går så bra för dig med jobbet där borta over-seas.


Kl ca 15.00 blev Frida Hall väldigt baksugen. Hon ringer därför sin högra hand Anna viktoria Hellström för att be om lite assistans. Och självklart ställer den tillfrågade upp.
Lite brist på ingredienser med gav en farofylld promenad till ICA.

Annas så kallade vinterskor, NOT, klarade inte riktigt av vägens underlag. I en demonstration för att visa hur hala de var låg fröken Hellström helt plötsligt raklång på marken. Okej, Anna. Jag förstår vad du menar med hala skor.
När vi sedan promenerandes lite oskyldigt pratandes just om hur halt det är och att man helt plötsligt bara ligger där, ja vad är det just då vi gör?

Jo bara ligger där! Tack Anna för att du tar ut dina hala skor på min fysiska hälsa! Men vi gillar det!

Väl hemma var det igång med baket! Apelsinchokladkaka var det som gällde.




Kakan god, allting gott!
Även Annas 2 fail, uurm.. jag menar fall.

Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Anabanana

uuuuuh me like alot! :) Skorna står på tork nu, DS

2010-01-21 @ 23:00:55
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: twin

jag saknar dig också älsklingen min. Men jag känner på mig att det inte dröjer länge innan vi ses. Eller så dröjer det men vi vet ju vart vi har varandra och det är viktigast. Kärlek!

2010-01-21 @ 23:12:17
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: mariana DG

ser sjukt gott ut :)

2010-01-24 @ 14:36:26
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0