All my girls !

Sommaren var fin 2009, även när regnet fallar ner kan vi ha kul tillsammans! Saknar er alla min flickor ute i stora vida världen!

Sommaren 2010 kommer slå stort känner jag på mig. Och jag brukar känna rätt!



Kl 11.00 imorse var det dags att repa inför dansuppvisningen som äger rum i morgon kl 15.00 i Halmstad Arena. Dansarna från kursen dans och gestaltning från Sannarpsgymnasiet kommer att framföra sin Tribute to Michael Jackson show i första pausen i en innebandy match som spelas i Arenan.
Det kändes skitbra idag, kommer gå hur grymt som helst. Linda(danslärare som för nuvarande är i Egypten) kan känna sig stolt över er!

Kl 16.30-19.00 gällde det träning som vanligt. Har helt sjukt ont i kroppen just nu. Men det är gött, träningsvärk från gårdagens träning ochså lägger vi på dagens. Kommer bli ett helvete imorgon. Men det gillar vi, blod svett och tårar! Mest svett...

Nu är det iväg till Morfars för att ta hand om partyfolkets jackor, kappor, rockar, västar, tröjor och diverse tillbehör!

Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: hanniiisssss

<3<3<3<3

2010-01-08 @ 21:45:55
URL: http://lolliettan.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja fy vad roligt vi kan ha när det är skyfall, blixt och dunder! <3<3<3

2010-01-08 @ 21:47:03
URL: http://ulrikarebeckanorby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det hade vart konstigt om ingen i Halmstad hade den. Tror alla i Sverige äger en inom en snar framtid.

2010-01-08 @ 23:42:45
URL: http://avandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0