Stjärna i ett eget solsystem

Så kan man kryssa av att man smakat specialiten Sniglar från sin bucketlist. Fridolfs får 4 av 5 toasts.

Detta inlägget ska jag annars tillägna en mycket speciell person som alltid får mig på gott humör. Han har det där lilla extra, det där som kallas för Det. Och han smittar av sig av sin sprudlande energi. Jag talar självklart om Nille Bäckman.

Detta är alltså Niklas Bäckman, mer känd som Nille. Han är en sådan människa som bara vill alla gott. Som jag sa till han för ett tag sen, han är en målarduk full av regnbågens alla färger som stänker av sig på alla som går förbi.
Samtal och konversationer med Nille är svåra att förklara, men måste vara där. De behöver inte handla om nått speciellt, de behöver bara existera. Det räcker gott och väl för att man inte ska kunna slita sig.

Det jag ville få fram var bara att Nille är en egen liten stjärna i ett eget solsystem. Lyser för allt! En sådan borde alla ha, synd att det bara finns en av honom.

Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Jessica Bäckman

jag har turen att denna underbara person är min alldeles egna bror :) <3 älskar honom över allt annat!

2010-01-14 @ 23:54:38
Postat av: Nille

Nu e man så dära halvt mållös! Man skrollar ner på din sida och inser att man själv finns på bild. Läser igenom dom fina ord som Frida skrivit, det går rakt in i hjärtat och den ödmjuka lilla killen blev ett steg ödmjukare bara genom att läsa och förstå. Inne börden av något så pass vist och skickligt men ändå så enkelt och halv klokt. Då jag kommer på mig själv sitta här rakt upp och ner å bara få trivas! Jag kan bara tacka dig så hemskt mycket för att du tycker om mig, kanske mera än jag vet? en sk vet jag du har förstått de dära jag aldrig ens hunnit säga till dig Frida Hall. Du bara tycks förstå dig på hur folk funkar å det komer ta dig så pass längt att var du än kommer så är du alltid närmare än du vet. Tåls att tänka på. För saker är mer intensiva och spännande än va man kan tro. Bara det enklaste kan få dig att börja tänka, fundera och bara vara i (DET) de e nog just det man måste ta till sig, bara det där:) man frågar sig själv dock alltid vad det dära är? men att få ett svar är inte meningen! Jag anser att man själv kan skapa sina egna svar och egna gåtor. Man lär inte förbruka tid, man lär endast samsas om en tyst stilla vacker minut! tack Frida<3

2010-01-19 @ 10:48:45
URL: http://nillebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0