En vit kall massa

Snö= Vit kall massa som envisas om att falla ner från himmeln och ner på min uppfart. Skottning idag alltså, fy fasen. Svettig som efter ett rejält träningspass.
Eftermiddagen erbjöd en promenad och fotografering med Nicholauda.



Igår vad man lite klumpigare än vanligt med. Tittade igenom lite SYTYCD klipp på youtube, och vad råkar det inte stå som namn på en av klippen? Jo "Winner of SYTYCD season 6 ..........." . Jaha, där rök den spänningen liksom.

Eftersom jag lämnar sverige om 12 dar, alltså lämnar jag även kanal 5, så hinner jag inte se klart säsongen. Så det är det bara att köra på med ett stort stycke SYTYCD-maraton imon. Har redan sett nästa veckas avsnitt, och SHAAZAAAM! Like it like it , yes I do. Men ska inte avslöja något.

Ha det gött, vatten är blött!
Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0