GEOSCARETTBÄTTRELIV.COM

Igår var det ännu en personalfest! Full fart på hotellet sen bar det iväg ner på byn för ännu mera party. Men tyvärr så fick ju jag ansvarsfull som jag är åka hem efter middagen... Tyck synd om mig. Men som tur så finns det ett fenomen i dessa gudomliga skidorter som kallas AFERSKI! 3-6 alldeles perfekt för de som ska upp kl 05 dagen efter!
Så imon blir det att inviga min första riktiga Afterski på Timmerstugan. Det gillar vi skarpt.

Jobbet var helt okej idag. Alltid lika kul att sätta upp en hel frukostbuffé när ca 10 pers kommer och äter.
Men jag och Anna aka Dwarfie kan underhålla oss rätt bra ändå.



Anna kämpar hård med Djävulsmaskinen även kallad diskmaskinen som tvångt ska gå i tu hela tiden. Onödigt tycker jag...

Min sista stycke text ska jag  tillägna till en god sak.
Detta är Oscar... Oscar har det inte lätt. Oscar föddes med en grov hjärnstörning som gör det lite extra svårt för honom att ta sig igenom livets alla tuffa utmaningar.
Skänk en slant till GEOSCARETTBÄTTRELIV.COM så skänker du en gnutta glädje till Oscars mindre lätta liv.

GÖR EN GODGÄRNING RÄDDA OSCAR!






Fridateveryday


Kommentarer
Postat av: ratardo

hahahahah

2010-12-20 @ 13:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0