The best ones!

Vänner, de har de flesta. Det hoppas jag i alla fall. För utan vänner är man inte mycket. Det finns många olika sortes vänner men de jag har slår nog de mesta. De är en del av mig och utan dem så fungerar inte jag.
Just nu är jag flera mil ifrån de som står mig allra närmast, vissa flera hundra mil bort. Men jag vet att de fortfarande är mina bästa vänner. Riktiga vänner hindras inte av anstånd, och det har jag verkligen fått känna nu.



Min Ängel Frida Altemyr. Du kanske befinner det i ett annat land över Atlanten men det hindrar inte mig från att vara din bästa vän. Du är och kommer alltid att vara min Twin och en stor del av mig. Jag älskar dig över allt annat och vi finns alltid där för vadranda. Vi fixar allt!



Caroline Caboom Karlsson. Min egen Sis och bästa vän. Har känt dig så länge nu och vi kommer bara vanandra nämare och närmare hela tiden. Att vara ifrån varandra är alltid tufft men det är inget som får oss att tappa greppet. Du betyder så oerhort mycket för mig och jag finns alltid där för dig som du finns för mig.



Louisen Malmström. Ja, vad kan man säga? Det finns så mycket men en sak som är säkert är att "we gonna be famous!". Vare sig vi är tillsammans för tillfället eller ej. Du är verkligen min bästa vän och vi har gjort så mycket tillsammans och mer kommer det att bli. Jag älskar dig så mycket! Sugerpie! Dags att fylla på du vet vad snart, och tårta 2009 får vi inte glömma bort!

Det var bara några utav de som förgyller min värld. Ni är guld värda. Men jag får inte lov att glömma bort de underbara människorna jag just nu delar min vardag med. Tack för att ni finns där! The Pärsons in my heart!



Friends <3


Kommentarer
Postat av: Lolliseen

Hihih snutt! Nu har vi landat i Oslo och fixade precis Internet! Imorgon ska vi gå och köpa kontantkort, hör av mig då!! :) BÄSTA VÄN (L) we're gonna be famous

2009-10-04 @ 16:21:06
URL: http://lolliettan.blogg.se/
Postat av: altemyr

Min ängel Frida Hall. Vad hade jag gjort itan dig? Just nu är du för lång borta, men vår vänskap finns där, alltid. Tyvärr är det inte lätt för mig att ta mig från England och hemåt. Jag har möjligheten att åka till Norge också, men kommer jag kunna träffa dig iaf? Hur långt är det till Oslo för dig? Försök komma in på msn eller svara här så snabbt det går. Jag saknar dig och älskar dig så. Det finns bara en som dig!

2009-10-04 @ 16:53:38
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag saknar dig också Frida och jag har med din tröja till storstaden ;D Hihi.

Hoppas du har det underbart gumman och att vi snart ses !

Älskar dig <3

2009-10-04 @ 17:02:42
URL: http://ulrikarebeckanorby.blogg.se/
Postat av: Anabanana

MEN JAAAAARÅÅÅÅÅ? :'( buuuuhuuuuu

2009-10-06 @ 18:36:00
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0