R.I.P Mia

Lördagen bestod utav ännu en bilfärd tillbaka till olycksplatsen för att hämta alla saker som fortfarande var kvar i Johans bil (Mia Lucia).
Mia såg värre ut än vad vi trodde. Men alla saker var intakta, det ända vi är lite skeptiska för är Johans mjölk och Albins "frysta" panpizzor. . .



Söndag, även kallad vilodagen. Och det namnet har vi verkligen fyllt upp kraven för. Film många gånger om, har faktiskt gjort lite nytta och städat hela lägenheten. Man kan äta soppa från golven nu! Gud vad vi i Fam Pärsons kan.

Ikväll blir det film och Parlamentet som vanlig och toppar det med väldigt mycket GLASS!



The world is full of people, my life is full of them
But somehow I've menage to catch the best of them
They're mine and I'm theirs, the people who make my life is them


Jag älskar er så <3
Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Ullis

...och jag älskar dig!!

Snart kommer du oss och då ska vi busa! :D <3

2009-10-26 @ 00:06:11
URL: http://ulrikarebeckanorby.blogg.se/
Postat av: Joey

Jag älskar dig!

2009-10-26 @ 20:21:01
Postat av: altemyr

Jag älskar dig MEST

2009-10-27 @ 23:14:49
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0