Suprice à la Bulle & Sill !

Suprice á la Ulle och Sillen blev man bjuden på i går kväll. Kl cirkus halv tio så knackade det på vår dörr. Vem är det som vågar störa oss mitt i vår IDOLkväll. Har människor inget hyffs. Det knackde hårdare, och min första tanke var: "Vad är det nu för någon sur hotellvakt som vill nått?"
Men icke då, där står Ulle och sill och skrämmer livet av en. Och mitt emot dem står en mycket förvånad och överlycklig Frida!
Nu är det Lördag i alla fall, ska snart gå och visa bullen vår kära arbetsplats, sen blir det att tagga inför kvällen! Ni kunde ju inte kommit på en bättre helg! Snö och festis, kanon kul! Men saknar min andra oslo-brud med,Lollietten. Men vi ses snart Skallépéer
Hej på oss!
Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Lolliseen

åeeeh tänker på er!! hoppas ni har kuuuul:)

2009-11-22 @ 10:47:52
URL: http://lolliettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0