Snygga rumpor & svenska traditioner

Fyyyy fasen i backen. Nu är det hårdträning som gäller. Jag och Pekkan själv kommer verkligen känna av att vi har både rumpor och magar i morgon. Det gillar vi ! Men det är bara att pina ut, tillbaka till gymmet imon.

Just nu håller jag på att dö av trötthet lite. Kl är bara sju men i min lilla värld av blommor så är den ungefär 03.34. Men IDOL ligger bara en timme fram i tiden så det är bara att hålla ut. Herregud, aldrig har jag något år varit så här inne i Idol som nu. Nästan lite pinsamt. Men vad gör man inte för att känna sig så nära sitt svenska hem som möjligt. GO SWEDEN!



På bilden framför er har ni anden Botvid, även kallad Botte. Han saknar sin vän anden Leif, Leffe. Ville bara vara lite informativ om and-världen.
(Tillägnad Pontus Pettersson och Leffe)

Vill bara avsluta med att säga att vintern är här! Herre gisses som det kan snöa.

Over and out
Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0