Tribute to Michael Jackson

Förra veckan var det full igång. Folk måste tro att jag har nått snett hängade löst i huvudet så mycket som jag varit och besökt min kära gamla skola Sannarp. Men Dansen är svår att slita sig ifrån så har hjälp till lite och titta på deras Tribut to Michael Jackson show. Mycket bra kört gott folk, "This is it" like the king of pop said!







Fler bilder hittar ni på min Facebook.

I Lördags var det Halmstad Frigymnasters årliga Julgala i Sporthallen.
Men det var inte vilken julgala som helst, min kära bror Filip Hall var med i det förtjusande luciatåget. (Pga en tävling han förlorade förra året).



Från vänster: Emma, Emma, Lucas, Filip och Andy.
Vackert, det gjorde ni bra.
Därefter var det Julfest på Hertz Minne. Överraskande skojigt! Dans och sång på stolar och bord av små som stora.

Nu ska man iväg till Båstad.
See ya bitches!

Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0