Julmarknad och insamling!

Så var det inte ens 2 veckor kvar tills jag och min respektive Knútur ska ner till mina pojkar i Mlolongo Kenya, den 15 dec bär det av. Så jag tyckte det var dags att väcka liv i bloggen så de som vill kan följa oss på vår vistelse på barnhemmet JIA Courage House. 
 
Igår var det julskyltning i Halmstad och vi hade fått tillåtelse att ha ett litet stånd på Lilla torgs julmarknad. Kl 14-19 stod vi och sålde egengjorda makrame-smycken, hemmabakat julgodis, kaffe och surdegsbullar. Ett stort tack till Engdahls surdegsbageri för sponsringen med bullarna. 
 
Tusen tack till alla som handlade och sponsrade. Slutsumman var över förväntan och det kommer gå till så mycket gott! Jag kommer att hålla er uppdaterade om vad pengarna går till här på bloggen och lägga upp bilder så ofta jag kan. 
 
Jag vill även ge ett stort tack till MIO Möbler i Halmstad som sponsrade 2000 kr till Courage House. Allt för generöst, och tack för att ni är en så bra arbetsplats!
 
 
 
 
Jag avslutar med en av mina favoritstuder med pojkarna. En av många danspass innan läggdags.
Saknar dem så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0