When in danger, when in doubt, run in circles, scream and shout!

Dagens tips: When in danger, when in doubt, run in circles, scream and shout!

Onsdag, det är idag det. Nu är det bara två dagar kvar sen är det underbara helg. Idag var det också Jontes (från Lindköping) födelsedag.
Arbetsdagen har gått upp och ner. Gick snabbt och bra på förmiddagen, men efter halva dan var det någon som råkat trycka in slowmotion-knappen. Men vi fick underhålla oss så gott som möjligt.


Felix upgradering av huvudpåsarna a.k.a Strap-ons var ett bra verktyg att avreagara oss på. Hade flera användnings områden. Den passade inte bara på fårens huvud, utan även på Johans och Nicklas. Den fungerade även utmärkt som pungpåse till fåret.

Det röda märkeringarna på bilden är där jag så duktigt har klippt fåret. En stående ovation till mig!

Så måste så klart svaret på gårdagens fråga avslöjas. För alla er som spänt har väntat ska äntligen få upplösningen på denna gåta. Ja, vad betyder då böttekott? Ingen aning faktist, men jag antar att det kan betyda städskrubb eftersom bakom den stängda dörren stod en massa stadartiklar.

Och vinnaren av kanelbullen blev..... trummvirvell...... JAG !

IDOL nu
Hey hoe lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0