Life is fucking hardcore

Let's see. Det är onsdag idag, alltså mer än halva jobbveckan har gått. Ont i ryggen, nacken, händerna och helt slut. Och just nu jobbar vi inte heldagar. slutar ungefär senast halv tre. Nästa veckar är det andra bullar! Kommer ni få se oss i liget igen, ja det återstår att se. Men Fam Pärson got balls så räcker och blir över!

Slutade halv två idag. Sen blev det lite dans för mig del, var själv i gymmet så röjde undan lite och shakade loss. Dance is the shit, I'm feeling alive!
De resterande är hemma i våra kära lägenheter och spelar "Jäklar", och de tar jäklar med lång tid. Tror där av namnet...

Nu ska jag upp och underhålla mig med Lill Snorre, Runar, Tycke, Halvdan och många mer sköna typer. Albin, Fidde, Nicklas, Petra och Johan får också vara med. Nu är det "Hem till Midgård" som gäller !


Sometimes it's just hard, and I've said it before and I'm saying it once more
I want my fairyland. Life is hard, it's fucking hardcore

Kommentarer
Postat av: Lolliseen

miss yooou

2009-09-04 @ 00:07:59
URL: http://lolliettan.blogg.se/
Postat av: friday

saknar dig! måste få tjabba av mig snart. fixat skype än?

2009-09-04 @ 13:27:31
URL: http://fridaisabellahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0