"Pussy- det betyder fitta!"

Igår var jag lycklig gånger tusen. Inte för att jag inte är lycklig annars med dessa underbara människor, men lite extra igår. Det blev puben Pernille som planerat. jag , nicklas och felix blev crewn för kvällen. Det blev dans för fulla muggar. gol kan shaka loss det väldigt bra! Alla säsongare på ett och samma dans golv, kan ju inte bli mycket bättre. Nu överlevar jag lätt här i några månader. BARA JAG FÅR DANSA AV MIG ENGÅNG I VECKAN!

Idag har det varit blandade aktiviteter hos fam Pärson. Nicklas besteg åter den jävulskt höga toppen. Han blev själv på den turen idag. Träning blev det för min del, skönt att svettas. Albino fidde och johan satt och nörda i lägenheten och vid datorn. På efter middagen var det dags för Petra att jobba, Stackrn, men hon är duktig! För oss andra var det ut på äventyr med bilen. Mot Hemsedal var destinationen som för annars var okänd. Vårt slutliga mål blev en fin äng att leka på.

Bolt finns överallt!


Just try to catch the sun!

Nu blir det mat, soppa och mackor!
"Ha de"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0