Fördomar och Närhet

Ny vecka nya tag!
Här känns vardagarna mest som en lång transportsträcka till helgen. Dagarna går långsamt som aset själv medans veckorna bara flyger fram. Är inne på våran 8:e vecka nu.

Arbetsdan har gått mycket bra. Leif var ytterst nöjd och stolt över oss! På fredag är det bara 400 får, alltså klara redan innan kl 10, men vi har fått fjöset igen (bajs-skottningen) och den blir på fredag förmiddag/eftermiddag. Så lite mer klirr i kassan.



Det är nog bara i ett norskt Coopforum som man hittar bruksanvisningar till hur man får tillbaka sin 10:a från vagnen. Snacka om att sätta bevis på alla våra fördomar till våra grannar i väst?



Johan tar den kärlek och närhet han får. . .
Vi är tydligen inte tillräckliga för Johan Toan.

Pärsons nuvarande aktivitater:
Just nu är Albin och Fidde och hämtar sin tvätt på statoil, premiär för Albins första riktiga tvätt. Johan glor på Heroes, Petra underhåller sig med Twilight. Saian ser på tv, Nicklas sitter brevid och spelar snake så tummarrna ryker. Och jag försöker underhålla min blogg och sällskapa mig på internet så gott det går. SAMMANHÅLLNING kallas det! Min underbara familj.

In the middle of the night you wake up and scream
You look around and realize that it was just a dream
The face you saw, the face you see when you're asleep
It's we who hunts you, so just weep!

The Pärsons

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0