AUSTRALIEN-BALI !

Nu smäller det! Ikväll bokas 3 månaders resan till Australien och Bali. Den 15 februari lämnar jag, Nicklas, Petra och Johan Sverige från Gbgs flygplats som tar oss till London, sen vidare till Melbourn i Autralien där vi får övernatta innan vi tar det sista flyget till Caines. Hur toppen som helst.

Planen är att köpa en van som vi sedans ska köra ut med östkusten från Cains och söder ut. Efter någon månad i Australien är det vidare till Bali där vi kommer möta upp Albin och Saian.

Dream trippen är nära med Dream-teamet



Hemkomst blir den 17 Maj.

Nu måste jag äta annars kommer jag att dö. Och det blir ju lite tradigt.

Hopp i skorstenen
Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: altemyr

Åh vad roligt för dig gumman. Kanske att det finns möjlighet att få se dig medan du mellanlandar i london? Jag älskar dig, även vart du är är på jordklotet!

2009-10-07 @ 00:55:26
URL: http://altemyr.blogg.se/
Postat av: Ullis

Åh va roligt det låter vännen och då menar jag inte lugnt som på ;)

Hoppas vi ses snart!!

2009-10-08 @ 00:11:13
URL: http://ulrikarebeckanorby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0