Sunday bloody Sunday

Idag och har Albin och Frida haft en jätte effektiv och intressant dag. Jag börjar detta inlägg med en mening skrivet med ett stort inslag av ironi. Detta har nog varit den mest oproduktiva dagen på länge. Har varit så utråkad så jag till och med har varit sugen på att tvätta och städa. Men ack nej! All tvätt var tvättad och lägenheten var fläckfri.
Livet är inte lätt ibland.

Igår så var dagen dock lite mer händelserik. Det var frukost ätning, städning, träning, tvättning, lunchning, se på filmning, Kvällsmatning och filming gånger 2.

Lördagen avslutades med lite filmklipp från Albins favorit hemsida (som jag inte tänker namnge p.g.a att känsliga tittare kan få för sig att slänga sig i väggen. Okej då, jag kommer inte ihåg vad den heter). Usch albin usch!



Walk the walk and talk the talk
If you want me just be you
and I'll promise, I'll notice you

Fridayeveryday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0