"Tjejer bajsar jordgubbar"

Gårdagens konversation:
Albin: "Jag kan inte föreställa mig en tjej bajsa." Frida: Det gör vi inte heller, vi bajsar jordgubbar." Fidde: "Det är dem och kungen."

Vill börja annars med att tillägna denna torsdag till Hasse, Hans Af Klas som lyser upp min arbetsdag, som får mig att le när allt känns som svårast.
Hasse får en att må så där bra som bara han kan. När han har det som svårast känner man sig själv lite bättre till mods. Alla hans veckor som är så omvurvande, han som tycker en bra vecka är när man har skrapat upp hela underleden. Hans vän hönan Grill-Jonas, hans flickvän Gun och att inte glömma hans tålmodiga granne Rolf.

Bara en sak till, vad betyder baumbolle?



Dagens tankeverksamhet har varit spridd över hela världen. Jag har som vanligt varit på äventyr i Australien och festat i Bali. Jag har återupplevt alla mina semestrar med familj och vänner. Jag vet nu mera vad jag ska köpa i julklapp till de  flesta. Nyår har även firats flera gånger idag och årets nyår är under planering. Sommar i Båstad har också förekommit under denna torsdag. Detta är bara lite om vad man har varit med om idag.

Det är inte klokt vad man hinner göra under en och samma dag.
Herre och han den gubben där uppe!

Nu ska det tvätta så det stänker om det. Målet för mig här i projekt Norway är att inte behöva betala för att tvätta någon gång. Och än så länge går allt som smort, som tåget på rälsen och som fisken i vattnet. Handtvätt is the shit!

And that's how we do it!
Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Anabanana

JAG ÖNSKAR MIG EN CADILLAC ESCALADE! :)



Ps. Det enda jag vet är att baumWolle betyder bomull! baumBolle vet jag ej xD Puzziz <3

2009-11-09 @ 18:47:36
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/
Postat av: jesper

boooomull!

2009-11-22 @ 12:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0