Halloweenäventyr i Oslo

Så kom man ändå hem hel och hållen till kära Gol igen. Helgen i huvudstaden var att rekommendera. Mys blandat med fest och framför allt härliga människor.

Nicklas och jag anlände vid sex tiden till Oslo där vi mötte upp Ulle och började vår Oslo vistelse med ett stadigt skråvmål på Mc D. Hämtade upp Toffebollen lite senare och bar sedan iväg  till Slemdal, vårat hem för helgen. Ni har en mycket trevlig och fin lägehet flickor. Sill, din var också fin, men mysfaktorn sjönk lite på grund av smutsig disk och diverse sopor.



Lek i slottsparken



Nicklas posar på slottstrappan i med utsikten av Karl.Johan i bakgrunden.

På lördagen var det utforskning av staden vi hade hamnat i. Oslo er en mykket pene stad!
Efter att ha sett slottet, Karl-Johan m.m så var det tillbaka till Slemdal som gällde för att ladda inför kvällen.



Efter en fin fin förfest som varade lite längre än planerat, sisådär 00.30, så tog vi sista tunnelbanan in till Oslo.
Förfesten hade satt sina spår så det blev mest ett ständigt drivande bland Oslos gator. Men vi klagde inte. Sen var det ju Nicklas och Toffes promenad hem, men det är en helt annan historia.



Det är nog bara på Halloween man träffar på två kaniner, en kängru och ett får i samma flock. Men trevliga var dem.

Tack för en underbar helg flickor. Det var alldeles för länge sedan vi sågs, det får absolut inte ta sån tid tills nästa gång. Upp till Gol med er!

Nu är det klyftpotatis som är dealen
Tjipp och tjopp på allesammens

Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: altemyr

Men hallå? hur längesedan var det inte vi sågs då min älskade? SAKNAR DIG, det är ett hål i mig när jag inte har dig i min närhet!

2009-11-04 @ 01:05:41
URL: http://altemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0