Tjocka killen med skägg och röd jacka?

Okej, en vecka avklarad efter hemkomsten. Vi är nu inne på december månad. Och det vi förknipper mest med den är nog han den tjocke killen med skägg och röd jacka. Ni vet han som kommer med en stor säck med presenter om man varit RIKTIGT snäll i år. Och jag har såklart gjort mitt yttersta hela året för att hamna på hans så kallade "snälla lista". Mem lite extra pepparkakor har alrig skadat någon.

Sen har vi ju även det här delmomentet i december som heter "nyår". Och vad blir det av det i år? Jo, vi ska nog ta och lösa den gåtan med.

Annars är hon Friday tillbaka på banan. Hon tränar 10 timmar i veckan. Hon dansar äntligen igen. Hjälper till här hemma så gott hon kan och gör allmänt nyttiga och bra saker. Vad än hennes mor anser!

Dance Behind Bars får man heller aldrig nog av. Lite bilder för er som missade årets händelse -09!







Vill avsluta med att göra lite reklam för Halmstad Frigymnasters årliga Juluppvisning, som jag tror infinner sig i Sporthallen kl 16 Lördagen den 12 dec. Kan lova att det kommer bli en dundershow! Kom gärna och titta, kostar ett litet inträde för att stötta vår kära förening.

Time to sleep, krypa till kojs och nocka huvudet i kudden.
Fridayeveryday

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hmm den skäggiga killen med röd jacka måste vara min bror som kom hem igår ;) Dans som gäller hela veckan ut? :)

2009-12-07 @ 11:34:53
Postat av: friday

Det kan va han ja!

I am always dancing ;)

2009-12-07 @ 12:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0