The Assmountain


When it's to much in your head
it's just one of these day you want to stay in bed
don't worry, take a walk and clear your mind
look at your life and you see that your're one of the lucky kind


Igår var det träning på schemat, springa sen till gymmet. Man måste ju hålla sig ifrom.
Albin blev utsedd till min personlige pokerlärare, och duktig var han. The student became the master!
Ut på ännu en tur på eftermiddagen med nicklas och fidde. På något vis lyckas vi alltid hamna där man egentligen inte ska hamna. Nicklas ben tog mest skada av alla livsfarliga skogsväxter, även kallde BRÄNNÄSLOR! Hemsak varelse dolda i växtform. Tätt efter nicklas på skadefronten kom min kära kamera. I alla panik när vi flydde över tågspåret så tappade jag min älskling ner för den branta backen,Men som ett mirakel från Han där uppe i himlariket själv så klarade den sig utan nägra större skador.



Hemvägen bestod mest utav att kommentera vårt kära berg som numera är kallat för The Assmountain. Enligt våra åsikter så liknar berget en kvinna som står på alla våra och putar med rumpar mot oss. Någon som har något annat förslag?

Like the sun shine on the world The Pärsons shine in Gol!

Kommentarer
Postat av: altemyrsan

vi kan ses på skype ikväll men jag ska på bio först. Kan inte säga rikigt när jag är hemma. Jag älskar dig mest!

2009-08-30 @ 18:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0